torsdag 27. oktober 2016

En ærlig og redelig anmeldelse..

Jeg er buzzador, og denne gangen fikk jeg varer fra Schär. De driver med glutenfrie bakverk.
Jeg hentet en diger pakke på posten, og tenkte: Jøje meg, her er det nok mye unødvendig emballasje..
Men nei.. Esken vare bare full av varer. Plusspoeng for lite emballasje i forsendelsen.

Så til smak og utseende.
Vi fikk to brød, vital og flerkorn.
Begge så gode og saftige ut, og det var de også.
De var passe grove også, med fine frø.
Litt små var de riktignok, og med tykke skalker i hver ende,
men det var greit nok.

Vi fikk videre en pakke sjokoladekjeks.
Eller Choco Chip Cookies som det så fint heter.
I denne posen var det små søte kjeks som smakte av kjempegod sjokolade!
Kjeksene var fine i konsistens og gode i smak.

Sist men ikke minst var det med en pakke Maria kjeks.
Til forveksling lik sin nesten-navnesøster i utseende,
men her var smaken skuffende.
Eller smak og smak, det var vel det det var mangel på.
De smakte ...ingenting? Litt pappaktig, kanskje.

Alt i alt var det mye godt, men styr unna Maria..

Ha en fin dag, med eller uten buzzing.

4 kommentarer:

  1. I enjoyed over read your blog post. Your blog have nice information, I got good ideas from this amazing blog. I am always searching like this type blog post. I hope I will see again

    potaup

    SvarSlett
  2. God morgen
    Det var utrolig at jeg fikk et 50.000€ lån. Jeg er glad jeg fikk et lån fra en utlåner som hjalp meg med lånet mitt. Jeg har prøvd mye service, men jeg har aldri vært i stand til å få et lån fra disse tjenestene. Noen av dem ba meg om å fylle ut mange dokumenter, og det slutter ikke bra til slutt. Men Jeg er glad For Å møte Fru Guro ELVENES. Jeg var i stand til å få mitt 50,000€ lån med en 2% rente. Nå har virksomheten min det bra, og jeg vil fortelle alle i dag, fordi de er raske, 100% pålitelige og pålitelige. Nå betaler jeg tilbake lånet jeg fikk Guro Finance Hjem. Du kan kontakte dem og ikke kaste bort tiden din. epost: guroaletteelvenes@gmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...