søndag 24. juli 2016

Redningen

Det er sommer, og sommer for meg er å være mest mulig på hytta.
Hytta "mi" er ei gammel tømmerstue uten innlagt vanne eller strøm.
Hver sommer har jeg hatt skikkelig vondt i hodet etter to dager på hytta.
Fryktelig vondt etter tre.
Usannsynlig vondt etter fire.
På dette tidspunktet har jeg pleid å få en eller annen til å komme på besøk MED kaffe.
Kaffehodepine er bare så vondt!

(Jada, jeg vet at det går over og at det er min egen skyld siden jeg drikker mye kaffe ellers...men læll).

Jeg har prøvd kokekaffe, pulverkaffe, diverse posekaffe.. ingenting hjelper.
Men så kjøpte jeg dette billige enkle produktet:



Bodum Pour Over, 1,5L
Mener den kostet 149,- på TilBords, CC stadioen, Hamar.


En kaffekolbe med filterholder!
Ikke mer kaffehodevondt på hytta.
Hurra!

2 kommentarer:

  1. Det var bra du fann noko du kan bruke.
    Men mitt spm er, har ikkje kaffi same verknad på kroppen om
    den er kokt eller traktet ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei.. det har noe med fett og koffein å gjøre.. tror jeg..

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...