mandag 13. februar 2012

Votteutfordring, linker til votteinnleggene.

bilde fra 123.no
Votter.
Ja, jeg maser videre.
Her er linkene jeg har fått til nå i votteutfordringa mi.
Denne utfordringa går kort sagt ut på at du lager et innlegg,
eller bruker et du allerede har skrevet,
om votter.
Dine favorittvotter, spesielle votter for ditt sted,
dine verste votter, dine egne vottemønstre-votter,
dine rareste votter, dine mykeste votter..

Hva du enn måtte ha lyst til å skrive om,
bare det gjelder votter.

Kom igjen, heng deg på. Jeg legger ut linkene her etterhvert.
Du legger bare en link i kommentarfeltet,
eller skriver hvor jeg kan hente link hos deg (navn og dato på innlegget).
Du kan også sende meg en mail med det du vil ha sagt, samt bilde,
så lager jeg et innlegg med deg som "gjesteblogger".
(eliber1304@hotmail.com)



Bli med og lag en flott votteoversikt da folkens!

Herved presenteres innleggene som er klare:

*Berit med bloggen "..sånt som skjer.." bidrar med  innlegget: polvotter

*Eva med bloggen "Emblas kanel" viser fram de første vottene hun har strikket.

*Trine i "Strikkekurven"  har linket til de nyeste kjærestevottene  hun har laget.

*Her er mine favorittvottepar. (og selveste Løtenvotten kommer i eget innlegg snart)

*Jeg linker også til mormor Inger i mormoruniverset sitt innlegg om vottemøte siden det var da jeg fikk denne ideen.

*Mormor i mormors klagemur har blåfjellvotter og KATTEVOTTER. (Det varmer et kattedillahjerte.) Her ser du hennes "votter og votter".


*Fra Ege Denne kommer disse flotte bruktfunnvottene.


*Min kusines ulldotter.


Stangevotten, Hedmark.


* Torpavotten Nordre Land, Oppland


* Løtenvotten, Hedmark

* Pysselfarmor har laget disse flotte vottene med teknikken nålebinding.

* Torild J.E har strikket Romedalsvotten , Hedmark

* Merete i Monstermønster har gitt meg denne linken: Barn av regnbuen. Kjempefine votter.

* Her er et album med flotte votter som jeg har fått lov å dele. Det var så mange fine her at jeg linker til hele albumet. Det er Elin N. H. på Hamar  som er mester for disse. Ta en kikk.

* Denne linken fikk jeg av Kirsti E. i dag, 3.des.2012. Her ser Svelvikvotten. En helt ny vott.

*Kirsti har også tipset meg om denne bloggen. Her er det mange flotte votter (og andre strikkerier). Ta en kikk på Strikkeblogger.no.

*Quenne har laget noen flotte votter her, som nesten er til å spise opp..








Som dere ser er det fortsatt plass til mange linker her... ;-)

Kom igjen, vis oss noen votter! :-)

11 kommentarer:

  1. votter her
    http://www.starbear.no/mormor/2012/02/13/votter-votter/

    SvarSlett
  2. Votter? Aldri tenkt på jeg kunne blogge om det. Skal tenke på det du.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er jo så mange flotte votter! Syns en votteutfordring absolutt er på sin plass. :-D

      Slett
  3. Her har du mine, bruktfunn vel å merke ;)

    http://www.egedenne.com/2012/02/slike-strikkede-greier-vet-du.html

    SvarSlett
    Svar
    1. sånn, nå var den også på plass. Takk for linken!

      Slett
  4. kul utfordring!
    aldri noe A4-greier her inne, og det liker vi:) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, takk takk. Å ikke være A-4 ser jeg på som et kompliment.. jeg hadde besøk av en (eksentrisk) herremann en gang, han kikket seg rundt i stua mi (ja det er en uskikk han har, å glane rundt seg, antikksamler) og så sier han: "ja, det er jo ikke akkurat noe A-4 hjem du har"... :-D I sin tørreste tone. vel, man måtte kanskje være der for å se det morsomme i det.

      Slett
  5. http://meretesmonstermonster.blogspot.com/2012/04/barn-av-regnbuen.html

    vottelink, som etterspurt ! Hyggelig å bli spurt om å bidra, takker!

    SvarSlett
  6. Heisann!

    Mitt birdag er vel heller å regne som pulsvarmere eller votter uten tupper. Du får vurdere om det går under kategorien votter. Har et annet bilde av dem på bloggen også, men finner det ikke. Har ikke vært nøye nok med å legge det under en etikett!

    http://viltogvakkert.blogspot.no/2011/01/prosjekt-ferdiggjring-1.html

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...