lørdag 1. november 2014

Bodde i brannruin...?


"Dæhlie bodde ulovlig i brannrammet hytte

**Hytta trolig også ulovlig bygget


**Dæhlie: – Leit og belastende"



<p>DRAMATISK: Bjørn Dæhlies hytte i Hafjell ble totalskadet i en brann natt til lørdag forrige uke.<br/></p>



Jeg vil nå bare si...
Ville han nå bo i denne brannrammede hytta så fikk  han vel gjøre det da..
Ble sikkert litt møkkete og kald, men..




(Bilder og overskrifter fra en riksdekkende avis...)

Nok en gang.. SER de ikke hva de skriver?! 

Hællamåne.

8 kommentarer:

  1. Hællemåne sier jeg også! Kommenterte her tidligere, men det er vekk og nå er bildene litt lettere å se.... så jeg sier som jeg sa: Lurær på hvem skolær døm har gått på de journalistæne.... ;)

    SvarSlett
  2. Får kommentere igjen jeg også da: Jeg stussa også på dette. Det hørtes ikke særlig koselig ut å bo sånn.

    SvarSlett
  3. Nå sto kommentarfeltet stille gitt. Han må da bare bo i brannruinen, men det lyder skrekkelig dumt. Og nå er det vel ikke varmt der lenger, heller?
    Klem

    SvarSlett
  4. Ja... han sier jo i kommentaren at det var "leit og belastende" så kanskje han ombestemte seg.. :-D

    SvarSlett
  5. Hærlighet for ein journalistikk...
    Men sjokkerande at han ikkje har ting på stell.

    tysdagsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Hm..
    Ikkje spøk det her nei!
    Og du må bo i Østfold?
    Hællemåne ;-)

    klem

    SvarSlett
  7. eller er det eit uttrykk på Løten også?

    SvarSlett
  8. I blant virker det som om verken journalisten selv eller noen andre tar seg "bryet" med å lese i gjennom teksten før den kommer på trykk...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...