søndag 22. januar 2012

Ukas favorittinnlegg uke 3-2012

Ukas favorittinnlegg igjen. Dagene går fort, og jeg henger ikke helt med for tia.
Jeg prøver å lese og kommentere, men skrivinga av egne innlegg har gått litt i ball..
Jeg kommer sterkere tilbake etterhvert.

Ja, så var det prisen da. Den går denne uka til Heidi, som har en side på bloggen sin som beskriver det som også er mye min hverdag. Det står mye her, men om dere leser det som har tittelen "Plask" finner dere det som er min favoritt. Jeg frøs på ryggen når jeg leste det, for dette er den beste beskrivelsen jeg til dags dato har lest om ME. Ta en titt, håper du vil lese og kanskje forstå dette litt mer enn du allerede muligens gjør. :-)


Her er linken:
http://heidishjorne.blogspot.com/p/litt-om-meg.html


 Ha en fin dag, vi blogges!

(og takk for hyggelige tilbakemeldinger på disse ukesfavorittinnleggene mine!)

9 kommentarer:

  1. Ja det er en tøff sykdom.
    Å ha en "usynlig" sykdom er ikke lett.
    Jeg har mange ganger synes det er tøft å si at jeg er ufør. Det har blitt et skjellsord. Det er mange fordommer. Trygda ja. Men går ut blant folk og har det koselig. "Så du orker være med på dette da"? var en kommentar jeg fikk en gang...
    Men det er jo uvitenhet.
    Dette ble jo nesten blogginnlegg! Jeg har ikke ME, men tror jeg forstår mye av hvordan det føles.
    Ha en fin dag og plutselig er du i full fart rundt omkring igjen:)
    Klem klem ♥

    SvarSlett
  2. Ja, mormor, jeg har mange ganger ønsket at jeg hadde brukket et bein eller to.. Så det hadde syns. Takk og ha en fin dag du også. :-)♥

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Nå ble jeg veldig glad og overrasket, Og en pitteliten tåre i øyekroken.
    Det er så vanskelig å beskrive sykdom som ikke synes, men til gjengjeld kjennes :-) Og det er bare å kopiere, og bruke om du vil
    Kjempekoselig blogg du har her, Gleder meg til å følge med deg utover, Jeg er litt ujevn i kommentarer, men jeg leser når jeg kan, og kommenterer når jeg klarer
    Ha en fin ny uke
    Klem Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er kjempevanskelig å forklare ja, så derfor ble jeg så glad når jeg fant beskrivelsen din der. :-) Takk for skryt, det har blitt nestenb bare utfordringer og sånn en liten stund nå, det er greie ting som jeg ikke trenger å bruke hue så mye på. Det dukker nok opp noe annet etterhvert igjen. :-)
      Klem

      Slett
  4. Har nominert deg hos Lises myke minutter, så du må følge med vettu;)
    hugzz

    SvarSlett
  5. øhh..Lises myke pakker, mente jeg.

    SvarSlett
  6. Jeg har også sykdommer som ikke synes men som gjør meg ufør faktisk..... enda noe at hodet virker mesteparten av tiden.... sånn ca hihh

    Vi er her når du får haken over overflaten igjen vi vettu

    Klem

    SvarSlett
  7. nominert? Hæh!? Hm..*prøve å finne lise*.

    Takk, Trollmor. :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...