torsdag 11. mai 2017

Jeg sa det!

"Guttungen trenger ikke være med på alt som er hele tia. "
"Tilrettelagte aktiviteter er bra, men han trenger ikke være med på så mye."
"Jeg syns det virker som bare stress og dumt at unger skal ha så mye å gjøre på fritiden."



Ja, jeg sa det.
Og jeg mener det.

Så lørdag var guttungen i bursdag, søndag kretsens dag med speideren, mandag prøvde han seg på orientering med Løten o-lag, tirsdag var det speideren, onsdag treningskamp på fotballen, torsdag ordinær fotballtrening.........

Men jeg sa det..
Og jeg mener det.
Men noen ganger.. noen uker
Huhei som det går..
Sånn kan det vel bli av og til.

Ha en fin dag videre.

4 kommentarer:

  1. Puuhh, ja, det er lett å seie, men ikkje så lett i
    praksis.
    Eg er farmor til 6, akkurat no er det niåringen som nesten
    ikkje er til å stoppe i alt ho vil vere med på.
    Men det er no kjekt at dei får eit innblikk i forskjelleg aktivitetar, så kan dei sile ut det dei lika...kanskje ??

    Eg seier at det hadde vore verre visst dei heller ville sitte heime for seg sjølve med "dippeduppane sine", det blir nok av det også.
    Lukke til med sprekingen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja heldigvis har det roet seg nå. Bra de prøver litt av hvert, men de trenger ikke være med fast på alt mulig. Her landet han på fotball som fast aktivitet. :-)

      Slett
  2. Det gjør ikke noe om barna kjeder seg litt av og til. Det går ikke lenge før de er i gang med fri lek og utfolder fantasien sin. Når de bare får tid til det...

    SvarSlett
    Svar
    1. Så sant. Heldigvis er det ikke ofte det skjer så mye som beskrevet i innlegget. :-)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...