onsdag 11. juni 2014

Åssen skal detta gå da..

I kjøleskapet står det en bolle.
I bollen ligger en deig..
Der skal den ligg til i morgen..
og så skal den på avslutning med meg..

Jeg var et øyeblikk lettsindig,
og satte meg på lista for baking.
Hvordan jeg havnet der er en gåte,
burde heller meldt meg til vinter og aking..

Det kan jo hende det går riktig bra
Det får vi ikke visst før i morgen,
og jada, vi har jo backupplan klar
om  alt bare skulle bli sorgen..

***********************************
Spennende.
Oppskrifta fant jeg her, takk til "Det søte liv" for inspirasjon.

Og trur du ikke jeg har lovet å danse linedance med unga i tillegg...
fra scena.
Jaja, det viser vel at jeg har blitt tøffere med tiden... ;-)

Ha en fin kveld.

6 kommentarer:

  1. Dette går sikkert helt greit alt sammen. De fleste bekymringer blir det ikke noe av, vet du. Lykke til både med bakinga og dansen!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Flott !
    Du er i farta forstår eg, og det kjem til å gå kjempefint både
    med det eine og det andre !
    Lukke til !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Årnær seg nok :)
    Mor Morkklem :)

    SvarSlett
  4. Detta går bra Elin :) Heia deg og klem fra meg :)

    SvarSlett
  5. Det gikk bra dette. .:-) men skal bruke en litt mindre form neste gang, samt min vanlige bolleoppskrift. Absolutt godkjent ble den i barnehagen. :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...