fredag 22. juli 2011

"Kjenner du meg godt"-utfordring... nr. 10~ siste sjanse!!

Tiende og siste spørsmål i denne utrolig høytidelige poengkonkurransen! Dette er en skikkelig nøtt! (Dere er alt for gode, så det er ganske jevnt i toppen).

Men nå, nå skal dere settes fast, hihi.

Her er en link til en blogg, og ikke til et spesielt innlegg:

http://frahusetisvingen.blogspot.com/

Dette er den andre bloggen jeg begynte å følge her inne, og jeg spør:

Hvilke TO ting er det jeg hovedsaklig har til felles med henne?


hah! :-P :-D


Bonusspøsmål: Hvilken blogg ble jeg følger på først?  




Med denne nøtta er utfordringa over. Fasit og poengoversikt kommer om få dager. Så får vi se hvem som kan smykke se med den prestisjetunge tittelen: "JEG kjenner bare lille elin best". ;-)(eller: bare jeg kjenner elin best? :-D)


Og husk:; Det er fortsatt tid til å gå tilbake å svare på de spørsmålene du ikke har fått med deg. :-)

Lykke til!!!

**************************************************************************************
Husk også min sommerutfordring:


http://bare-lille-meg.blogspot.com/2011/07/bare-lille-elins-sommerutfordring-bli.html

Åpen til 20. august.

11 kommentarer:

  1. dere har begge en gutt født høsten 2008
    dere elsker begge loppemarked og bruktbutikker

    Åse

    SvarSlett
  2. glemte bonusspørsmålet : astridhuset var din første blogg du fulgte..:-)
    Åse

    SvarSlett
  3. Jevngamle sønner og glad i gamle ting som dere kan finne på loppemarked og i bruktbutikker. Som bonus har dere jobbet i barnehage begge to :-)

    Gjetter på at blogg nummer en var Astrid sin, altså Astridhuset.

    Så det så ;-)

    SvarSlett
  4. loppis og bruktbutikker i hvertfall!
    Og jamen tror jeg dere har barn som er like gamle!
    Jeg jukser litt og sier som de over her : Astridhuset ;)

    Go' hælj fra Inger (som er utrolig takknemlig for at datter, svigersønn og barnebarn er trygt plassert her og ikke i Oslo sentrum....)

    SvarSlett
  5. Lopper/bruktbutikker og jevngamle unger :)

    Tror Pias verden var første bloggfølgeren din ;)
    Venter i spenning på fasiten og vinneren :))
    Ha en flott fredagskveld :)

    SvarSlett
  6. Like gamle barn. Og begge er loppislovers.
    Vil ikke følge strømmen, og svarer at guri i fjøset er første blogg du ble følger av.

    SvarSlett
  7. ja uffameg, mormor! Godt du har de der. :-S

    SvarSlett
  8. Tror det var meg du fulgte først!?
    Og så er det vel ca samme fødselstid på "prinsene" ;-) deres og jeg vet jo at du elsker loppis! :-)

    (Etter hvert nå, så kan det hende at den følger-linken til siden min fungerer... Jeg har mikket og mokket og ordnet og styret litt...)

    SvarSlett
  9. HAH!!! Nå funker den jo!! :-D :-D

    SvarSlett
  10. Så bra. :-) Syns det var rart om JEG skulle ha surret til noe herfra, ser du... NOT! :-D Bra den funker, men nå skal du se statistikken på google-søk hos deg går litt ned. :-D

    SvarSlett
  11. Ja... da var poengene etter alle rundene klare. :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...