torsdag 4. september 2014

Kraftige saker?!

OMG!




Jeg fant  bildet under i et ukeblad.
Det er reklame for et middel som styrker leddene.
Men... har hesten tatt for mye leddmiddel? 
eller dama??





Eller er dama medlem av The Addams family?
Eller hesten? :-O






Eller har reklamefolka rett og slett havnet midt oppi en enda verre film??


Uansett hva det er så er da reklamebildet ganske
CREEPY ?!?!?!!

Og jeg mener ikke selve hesten.. 
:-P

Ha en fin kveld..
uten leddmiddel som gir denne type bivirkning.

;-)


7 kommentarer:

  1. Hvem eier den hånda som går igjen på alle bildene???? Hjælp..... Det var nesten verst med hestebildet spør du meg!

    SvarSlett
  2. Gosh a meg, hender der det ikke burde være hender? Gror det ut hender på hesten også?Oj oj, den medisinen tror jeg man bør stå over :)

    SvarSlett
  3. Alle hester har da hender! Har dere ikke sett det før?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvis en hest legger klamme hender på meg da løper jeg!! .... å.. stemmer det. Jeg har jo løpt lenge før den kommer SÅ nær... kanskje derfor jeg aldri har sett at de har hender. Haha

      Slett
  4. I see like I'm constantly looking payment inviting things to read close by a heterogeneity of topics, but I get along to include your install develop into my reads every day because you have compelling entries that I look help to...Best Cardsharing Server

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...