lørdag 8. februar 2014

Lukus


For en liten stund siden var jeg et døgn på pasienthotellet på sykehuset på Elverum.
(det er bare en etasje i sykehuset de kaller hotell, men -hysj- jeg vet ikke om de vet det selv ;-) ) 


Uansett, det var et deilig døgn, med kun tanke for meg selv. 
Ikke noe ansvar utenom. :-)
Ikke mas av noe slag.
Ferdig mat. 

Men  det jeg egentlig skulle si var at jeg plutselig fikk øye på dette:


Så da fikk jeg meg et favorittsted der på "hotellet".
Kanskje var der litt vel mye, for jeg var temmelig støl i legga noen dager. 




Men hvem kan motstå dette? 
God atmosfære, massasjestol og  avslapningsøvelser på ørene.

Deilig! 

Ha en fin lørdag.
med eller uten massasje. 

5 kommentarer:

  1. Fint lilla interiør var nok godt i tillegg til massasjen !
    God helg '
    Klem frå meg som står på farten og skal sjå barnebarnet spele handball :)

    SvarSlett
  2. Å så deilig!
    Slik "luksus" bør ein ha ein gong i blandt..

    klem og god helg

    SvarSlett
  3. PST: eg tjuvlånte smilesola di. Om du syns det er dumt fjernar eg den igjen..

    SvarSlett
  4. Så deilig ut det der :-) Jeg får sånn hos frisøren min når jeg vasker håret der :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...