fredag 27. januar 2012

Ah! Liebster Blog!


Jeg ble kjempeglad når jeg fikk denne awarden av EgeDenne!~ Ei flott dame som til tross for at hun har en slitsom tid nå, finner tid og styrke til å tenke på oss andre og på miljøet.
 (Ja, jeg  blir glad for awarder jeg, men så har jeg da heller ikke fått så mange av det slaget.. ingen før, faktisk). Tusen takk Ege!!

Jeg var litt i tvil om jeg skulle gi den videre, for det er så mange som ikke vil ha award-greier. Imidlertid valgte jeg å gi den til følgende av mine favorittbloggere, etter å ha sjekket bloggen deres opp og ned og i mente etter "Award-fri-blogg"-merke av noe slag.

I tilfeldig rekkefølge:
1. Whitebite  med bloggen A little bit. De som har kikket litt her og hos WB har muligens fått med seg at jeg digger denne dama! Tror det var kjærlighet ved første klikk. :-D
2. Livet i fjøset. Guri i fjøset må jeg innom så fort jeg logger på blogger. Her kan du finne de mest utrolig opplysninger om kroppen, bl.a. Humor på høyt plan. :-)
3. Mormoruniverset. Her regjerer herlige  mormor Inger. Hun er en ener på mimrebilder med morsom tekst, bl.a. Dessuten fortjener Inger en award fordi hun er utrolig snill IRL også. Hun gjør en flott jobb for de som ikke har det så lett her i Norges land. :-)
4. Astridhuset. Astrid er dama dere kan takke (klandre?) for at jeg kom meg inn her til blogglandia i utgangspunktet. Hun er dessuten en god venninne IRL.
5. Bøllemamma med bloggen Mekkeme. Herlig dame dette også, tror jammen det var kjærlighet ved bortimot første klikk her og jeg. :-)

Selvfølgelig leser jeg flere blogger og har flere favoritter, men det var DERE som var de første som ramlet inn i hue mitt, og som derfor fortjener betegnelsen
fra meg. 

Håper dere tar i mot awarden med glede, om dere vil sende den videre eller ikke. :-) 

Ha en fin dag!

eller
Einen schönen Tag noch!

Siden vi først holder på med det språket. 




Men en ting:
 Det er neimen ikke lett å grave seg ned i selvmedlidenhet og armod og ikke klare å skrive innlegg her i Blogglandia..
 Prestasjonsangst og skrivesperre
siste par uker, sånn ca. 
 Her blir man løftet opp igjen om man vil eller ikke. 
Først en nominasjon i en flott  bloggkåring.
og så denne awarden.. 
Bloggvenner assa! 
;-)


T
a
k
k
!

13 kommentarer:

  1. Kor kuuuuult! Du e så søt, Elin :) Tusen takk :) Smask!

    SvarSlett
  2. Because you're worth it darling!

    Og TAKK snille, søte du - en av mine favoritter!
    Nå ble jeg glad! SMASKINGS:)

    SvarSlett
  3. TUUUUSEN TAKK!!! Så koselig at du tenkte på meg da :) Nå får jeg prestasjonsangst......
    Ha en flott fredagskveld!!
    KLÆM

    SvarSlett
    Svar
    1. hihi, det fikk jeg når det "ramlet" på med følgere her ( i alle fall en tre-fire stk sånn helt plutselig) og når jeg i tillegg kom i skade for å fortelle FASTLEGEN min hva bloggen min het. Ja da var det gjort. :-D

      Du får ikke det av dette her vet du. :-D Bare smell ivei med noen nye kroppsdeler og deres funksjoner.

      Slett
  4. Får ikke trykt på svar på din, WB, men du vet du fortjener hver en award du får. :-)

    SvarSlett
  5. Å du liebste lille Elin - takk takk ♥ Dagen i dag har vært travel, så jeg er tom akkurat nå, men kommer sterkere tilbake :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tviler ikke på at du gjør det, mormor Inger. Bare hyggelig. :-)

      Slett
  6. Så koselig :-) gratulerer med award! Du har gitt den videre til flotte blogger også :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk..du vet jeg gjerne skulle gitt den til mange flere. :-) Fem er lite.

      Slett
  7. Hej Elin
    Tillykke med din award - du fortjener den.
    Ønsker dig en god week-end.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, god helg til deg også. Klem!

      Slett
  8. Det er stas med litt oppmerksomhet - ta det til deg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...