tirsdag 14. april 2015

Min sønn diplomaten



Guttungen ønsket seg lompe med svartpølse i dag.
MED frokostsalat.

Veldig viktig at det var frokostsalat.
Vi hadde ikke et eneste glass med det i huset.

KRISE; tårer og tenners gnissel.

Når guttungen er syk strekker man seg litt lenger..
Jeg laget en blanding av majones, rømme og litt karse..

Lompene blir servert og jeg venter spent.
Han gomler og gomler uten å si noe..

Til slutt spør jeg:
Smaker det nesten som frokostsalat eller?

Han nøler.. svarer:
"Hm... kanskje litt.. hvordan det?"


"Jeg prøvde å lage en slags frokostsalat", sier jeg
Han sperrer opp øynene: ""LAGET du frokostsalat??"

Jeg nikker, han tar en bit til, så sier han:
"Ja, har du laget frokostsalat, så smaker det frokostsalat."



Ha en fin dag, med eller uten frokostsalat.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...