søndag 7. desember 2014

Og slik var fasiten (pause i adventsstria)

Mormor Inger får heder og ære for å ha funnet nesten alle sangene i forrige innlegg.. :-)




Her er fullstendig fasit:

Mellom bakkar og berg
Raring, Bjørn Ulvaeus, 1968
Sparegrisen min, Prøysen
Griskokktrøsta, Prøysen
Please help me, Beyonce
Bring him home, Les Miserables
Home is where the heart is, Any given day
Adjø, Jahn Teigen
Med krøllet hale
Jeg gikk meg over sjø og land
Det gode liv, Terje Tysland

Albumet var: Fullar enn fullmånen, Terje Tysland, 1993

:-)

Ha en fin søndag.


3 kommentarer:

  1. Takker for heder og ære :) Jeg tenkte bare norsk.... neste gang skal jeg tenke utenlandsk også ;) Ha en fin søndag! Her er det regn og blåst! Litt for tidlig for kakelinna - men noen er vel tidlig ute med å bake i år da! Ikke jeg.... :)
    Klem sendes!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kakelinna her også.. for tidlig. I går var det julesnø.
      Vel vel.
      Klem i tøværet

      Slett
  2. Flott med heder og ære.
    Heia mormorfarmor Inger.
    Jeg klapper alt jeg orker :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...