søndag 10. august 2014

Siste avokadonytt

Info til Herr Avokados venner, bekjente, beundrere og følgere:

Det gikk som det kanskje måtte gå.
Etter nok en periode med neglisjering og lite vann
knakk herr Avokado helt sammen og døde.

Han falt fra hverandre mens vi var på hytta noen dager.
Vi vil minnes ham med undring...
et år i vinduskarmen. 
Hvem skulle trodd han skulle holde så lenge.

PROSJEKT AVOKADO ER ERKLÆRES HERVED 
AVSLUTTET!! 

Til dere som ikke ander hva jeg snakker om: trykk på etiketten. "avokado".

6 kommentarer:

  1. Fred være med den.
    Mormorklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Den har det nok like bra der den er nå. :-D

      Slett
  2. Hei;) Koselig historie selv om Herr Avocado.
    Denne sommeren har de vært lite blogging her. Jeg har sikker gjort som humla, bare summa avgårde og kost meg i sola. I dag er det slutt på min ferie, litt vemodig, men greit.
    Denne sommeren har jeg fått lange fjellturer, bading i fjellvann og jeg har virkelig nytt hvert sekund;)
    Nå satser vi på en flott høst og nye prosjekter;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Høres ut som en herlig ferie. :-) Klem

      Slett
  3. Haha! Jeg eter flere avokado i uka, og har alltid lurt på hva som skjer om man planter steinen! Tror ikke jeg skal prøve det, etter å ha bladd meg gjennom etiketten avokado her hos deg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, kan hende du har mer lykke med deg enn meg med dette.. jeg er ikke spesielt glad i smaken på de heller så..

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...