tirsdag 25. februar 2014

Innlegg etter innlegg blogges

Jeg blogger og blogger. 
Flotte innlegg om dette og hint bare strømmer ut.
Bilder og alt.
Samfunnsengasjerte innlegg,
fjaseinnlegg,
alvorlige innlegg,
hverdagsinnlegg,
vinteraktivitetsinnlegg,
treningsinnlegg.
koseinnlegg.

Jepp jeg er skikkelig produktiv...
når jeg skal sove... 
Om dagen er alt borte igjen,
og det kommer i alle fall ikke ut i fingrene
og over i bloggen på ordentelig.
Men jeg gir ikke opp håpet.
Takk til dere som fortsatt "henger her". 
Jeg og håper jeg snart gjør det mer enn nå. 

Tastes! :-)

5 kommentarer:

  1. Den som venter og så videre.
    Merkelig hvor flinke vi er når vi ikke har tastaturet tilgjengelig.
    Klem
    Mormor K :)

    SvarSlett
  2. Vi er så tålmodige så :-)

    Tonetulla :-)

    SvarSlett
  3. Vi er fler! Både som henger med, (og som håper du også gjør det, mer og mer etterhvert-) og som lar humla suse mens vi venter på at engasjement, overskudd og blogglyst skal komme tilbake. Mulig de er der gjøk og sisik, trost og stær er? De forsvant omtrent samtidig...
    Vi får bare klore oss fast, og vente og sjå ;o)

    SvarSlett
  4. Jeg er en som absolutt henger med deg!
    Klem
    Vigdis

    SvarSlett
  5. Eg bloggar også mykje i hovudet for tida. Trur eg må skaffe meg ein almanakk eller noko anna smart å organisere planane i før dei kjem ned på tastaturet. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...