tirsdag 4. juni 2013

Et monster verdig ?!

 MONSTERGROVT
BARNEBRØD
Nøkkelhullmerket
Grovhetsskala: Trekvart

Jasså nå..

Har monstret spist opp de grove barna?
Er det monstret som er vel grovt etter  å ha spist masse fint brød?
Hvem har kikket i  nøkkelhullet og funnet ut at dette er verdig et monster?
Og grovhetsskalaen.. står den for grove feil?
Har ikke monster tenner? 
Dette kaller jeg fislefint brød.
Ikke grovt.
(OK, det var tre-fire hele havregyn under det, men læll da!)



Ha en monsterfin dag!




9 kommentarer:

  1. Hvis dette er trekvart grovt hadde det vært spennende å se det helgrove...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er jammen sant. Sammen med det fine.. :-D

      Slett
  2. Ja, du kan so sei..
    Eg finn ikkje skikkeleg grove brød lenger, burde bake sjøl,
    men er litt lat...
    Og slike namn er tull syns eg. Eg gamle kjerringa kan iallfall
    ikkje kjøpe monsterbrød..
    Men kanskje det får born til å ete meir skiver ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja.. men læll da gitt.. og de kunne slengt inn litt helkorn i det i alle fall. :-D
      Dårlig med monstertakter på det brødet.

      Slett
  3. Det er mye man gjør for å lokke til seg kunder, og barn går på - tøft med monsterbrød! Mormorungen ville i en periode helst ha Josefinebrød... Vanlig formkneipp ville jeg si det var ;)Men det var viktig med riktig brød. Var det for grovt, sa ho: Vil ikke ha brød med nøtter i! De lærer tidlig reklamens makt..

    SvarSlett
    Svar
    1. Josefine ja.. jeg prøvde den også, ikke spesielt grovt nei. Men uten nøtter, det er så. :-D Jeg irriterer meg over de matgreiene som har kommet nå og jeg da.. Vanlig, ikke veldig sunn middag pakket inn i fancy pakning, dyrt.. for at unga skal lære seg å spise f.eks fiskeboller.. nei, takke meg til gammeldags mat og mating. :-D

      Slett
  4. Ha-ha! Ja, bröd er ikke lett! Og ikke bloggverden, alltid heller=) Kommenterte nettopp et annet av dine innlegg. Og så så jeg at det var skrevet i 2011. Litt distré, kan man si.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe, ja slik hender det at jeg også gjør. Kommenterer og så er det år siden innelgget er skrevet. Jeg er like glad for hver kommentar uansett jeg. :-) Godt de kommer opp på oversikten.
      Ha en fin dag.

      Slett
  5. Hallooooo
    Monsterbrødet er monstrøst fordi det ikke har monstermengder av grovt i seg.
    Nøkkelhull er ikke egnet for brødkikking, kikking på annet, derimot....
    Mormorklem :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...