mandag 31. desember 2012

Som seg hør og bør.. Nyttårsinnlegget kommer her.

Nå på dette årets siste dag
vil jeg takke for hyggelig bloggår i lag.
Kavalkaden min blir sånn som i fjor:
Under "etiketter" kan du finne hvert eneste ord. 
Heller enn kavalkade vil jeg takke alle som har lest,
deres kommentarer gjør dette til en real fest.
Et nytt bloggår kommer her hos meg,
jeg håper dere som alt er her blir, og at flere også krysser min vei. 


Her blir det fortsatt mest tull og fjas, 
og sikkert noen pauser når alt blir bare mas.
Litt alvor og utblåsninger blir det nok til tider,
man må jo vise at man har flere sider. 


Takk for følget i året "totusenogtåll". 
vi satser på fortsatt fravær av bloggende "troll". 
I kveld blir det kalkun for meg og mine
jeg ønsker en fin kveld også for deg og dine. 


GODT NYTTÅR!!!


Nyttårsklem 
fra 
bare lille
elin

9 kommentarer:

  1. Takker for ord og kanskje litt fjas.
    Greit å kunne stikke unna litt mas.
    Trollete troll og hyggelige kuer?
    Nå savnet jeg bare en oppskrift på luer.
    Til lykke med kvelden og livet og alt.
    Så håper vi været ikke er for kaldt.
    Når klokkene klemter og rakettene smeller,
    da min venn. jeg til sengs meg peller :)
    Godt nytt år, sees på den andre siden av 24.00
    Mormor K

    SvarSlett
  2. Hm..jeg er ikke så sterk på rim som dere.
    Så jeg skriver som jeg pleier.
    Dette året har vært fint.
    Dessuten liker jeg at du fjaser litt!
    Gleder meg til det nye året.
    Varme ønsker til deg.
    Klem herfra

    SvarSlett
  3. Tusen takk for et hærlig bloggår sammen med deg! Satser på at det blir et like bra år i 2013 :)
    GODT NYTT ÅR!!
    Klæm

    SvarSlett
  4. Godt nytt år Elin!
    Og takk for at du vil fjase vidare også i 2013!
    Og du har innsett det, vi må ha ei god blanding av alvor og sjemt!

    nytt års klem frå ho som gjekk tur i fjøresteinane og samla skinnande minner og energi frå årets fyrste dag :-)

    SvarSlett
  5. Burde vel kommentert på rim her...
    Ha et godt nytt år!
    Med eller uten hår!

    SvarSlett
  6. Godt nyttår til deg også lille Elin
    uten troll, men med småfolket ;)
    klem

    SvarSlett
  7. Kjære Elin, godt nyttår til deg
    stor klem til deg fra meg :)

    SvarSlett
  8. Godt nytt år til deg òg Elin.
    Artig innlegg :)
    Me bloggast !

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...