mandag 7. november 2011

Vil du ha?



Jeg har en haug med bøker.
Det jeg lurer på er: 




Om jeg legger ut bøker her som du får, men må betale portoen på, kan det være noen interesse for det?




Bilde fra google


Gidder ikke sette igang jobben om dere tror det ikke er noen som vil være med på denne "dealen".


Hvordan bøker det er, sier du......? (du lurer på det, ikke sant??)


Vel, det er IKKE kjærlighetsbøker, og det er IKKE mat, interiør eller hobbybøker. (ikke så mange i alle fall)


Ikke så mye sånt. Bilde fra google
Det er mye krim, noe barnebøker, alternativt, det er bokklubbbøker, loppebøker, bokhandelbøker. Det er pocketbøker, det er innbundne bøker, det er bøker med og uten støvomslag. Det er nye bøker, og det er mer brukte bøker. Det er IKKE gamle lefser. Det er fakta, det er fiksjon. 


Mye i denne sjangeren! Bilde fra google.

Hva tror dere? 


Vet ikke helt hvordan jeg legger det opp, men det vil i alle fall gå over flere dager/uker... på en eller annen måte. Sånn "Førstemann til mølla"-julekalender et eller annet opplegg..
bilde fra Google


12 kommentarer:

  1. Spørsmål: HVORFOR vil du gi fra deg bøker? De er jo så FIIIINE! (Jeg blir venner med bøkene mine jeg.)

    SvarSlett
  2. Jeg gir heller ikke fra meg bøker, men er så absolutt interessert i fler ;)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Jeg har heller ikke gitt fra meg bøker. Før nå. Jeg hadde et helt rom med bare bøker. Bokhylller langs veggene og stabler.Så kom det en samboer, så kom det et barn. Bøkene måtte flytte inn på kottet. Kottet ble fullt og bøkene måtte flytte ut i uthuset. Det er ikke bra. De liker seg ikke, og ønsker seg nye hjem. Det er enorme mengder av dem, og MINE absolutte favoritter får bli igjen. Dette er diskriminering på høyt plan.

    Det er slett ikke med lett hjerte jeg nå vil ta farvel med noen av dem. Håper noen vil gi dem et godt og trygt møblert hjem.

    SvarSlett
  4. Og jeg har aldri sluttet å kjøpe bøker, det er vel litt av problemet... :-D

    SvarSlett
  5. alternativt? hmmm det hørtes spennende ut...det elsker jeg å lese...blir gjerne med jeg hvis du har noen jeg ikke har:-)
    men sier som de andre over her...hmm har du hjerte til å gi bort bøker?
    Åse

    SvarSlett
  6. Veldig bra av deg å gi bort bøker, men jeg har for mange sjæl....
    Håper noen vil ha dem og at de får det godt :)

    SvarSlett
  7. Takk, mormor, jeg begynte å få dårlig samvittighet fordi jeg kunne være så hjerterå. :-D

    SvarSlett
  8. Klart du kan gi fra deg bøker, men ta nå og behold dem du har likt godt!

    Jeg har gitt bort mange bøker.. ellers hadde jeg druknet.

    lykke til!

    SvarSlett
  9. Raust forslag. Jeg har i grunnen nok bøker og takker høflig nei til flere dårlige samvittigheter i bokhylla. :-)

    SvarSlett
  10. Jeg gir bare bort de jeg har to av, og som aldri ble favoritter hos meg. :-) Jeg kommer nok til å ha igjen mer enn nok. :-) Får lage noen innlegg, så får vi se om jeg blir kvitt noe. :-)

    SvarSlett
  11. Kjære - jeg tror jeg allerede har nok, kanskje jeg skal gjøre som deg?
    For å få plass til nye?

    Ha en flott dag

    SvarSlett
  12. Så raust! Du kan jo skrive noe om hvilke bøker du ønsker deg også- det kan jo tenkes at det kan sendes bøker den veien også! Jeg gav bort massevis av bøker til loppemarked, og har etterhvert blitt flinkere til å bruke bibliteket, etterpå kan jeg jo kjøpe de bøkene jeg virkelig liker, med historier og mennesker jeg trives med og vil ha rundt meg;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...