mandag 31. oktober 2011

Sånn var det egentlig, Guri... ;-)



Og her er mer fra samme fotoseanse. :-D
Han syntes plutselig det var fryktelig moro 
foran kamera. 
:-)


Ja, Hanne Bente, det er mitt barn. 
:-) 

"Gjennom et tre"
"Jeg kan smile gjennom et tre"

"Jeg kan se rar ut gjennom et tre"
(litt snodig vinkel her tror jeg)


"Jeg kan bare syns såvidt gjennom et tre"

"Armen min kan skimtes gjennom et tre"

"Hele meg kan kamufleres av et tre"

"Jeg kan kikke på deg gjennom et tre"


"Jeg kan hoppe bak et tre"

"Jeg ser deg nok, ser du meg gjennom et tre?"

"Jeg kan gjemme meg bak et tre"

Junior poserer bak en rogn en julidag i 2011. :-) Disse er da uredigert. :-D (se innlegget: skummelt!!)

9 kommentarer:

  1. skjønne gutten! han heter ikke tilfeldigvis ...Knerten?

    SvarSlett
  2. Åååå - hadde vi sånt fint vær i sommer? Herlig!

    SvarSlett
  3. Vi kalte han Knerten før vi fant på noe annet, og vel så det. Han er ikke av de største. Åssen visste du det? :-O

    Jepp, mormor, dette var den dagen det var sommer. :-D

    SvarSlett
  4. Hej Elin.
    Yndig "lille dreng".
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  5. Tuuuusen takk for oppdateringen :) Nå kan jeg gå løs på tirsdagen med et lett hjerte..... Trodde du hadde forledet den stakkars ungen ;)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Fine bilder av gutten din og sååå kreativt da gitt:)

    klem fra Trine på en vanlig tirsdag:)

    SvarSlett
  7. takk, Hanne Bente. :-)

    Det er bra du kan slappe av nå da, Guri.Tenkte det var best å la deg se. :-D

    Trine: Takk takk.En vanlig tirsdag er en bra tirsdag. :-)

    SvarSlett
  8. søt han var da....

    og kreativt innlegg!

    SvarSlett
  9. Det er utrolig hva man kan med et tre, ikke sant?
    Og får man en liten en interessert, kan det bli mange fin bilder.
    Takk for titten :-)

    Ha en fin dag

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...