søndag 28. august 2011

Ukas favorittinnlegg! *uke 34*

Denne uka har veldig mange innlegg på "runden" min hatt samme tema. Alle er koselige og velskrevne, men det er ett innlegg som likevel skiller seg ut. Dette innlegget er utrolig bra skrevet, og flott illustrert. Jeg liker det!

Så, "bare lille elins ukesfavorittpris" går denne uka til Whitebite, som skriver bloggen: A little bit. (Ser ikke bort fra at denne dama kan komme til å vinne flere ganger, for hun er RÅ!) Men denne uka er det innlegget vi-vet dere bør ta en titt på til mårraskaffen. Finn fram lommetørklærne, klikk på linken og kos dere.  :-))




Ha en strålende søndag.

6 kommentarer:

  1. GODT valg. Dama er noe for seg selv, derfor er vi så glad i henne.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Det er helt riktig, Frk. Virum. Takk og god søndag. :-)

    SvarSlett
  3. åhh -nå ble jeg glad! Takk du søte,snille Elin!

    Og du, jeg synes du er helt RÅ selv, og du er mester på mimring og artig tekst!

    klem WB♥

    SvarSlett
  4. Det er deg veldig vel undt, WB. :-) Og takk. hihi. *Skulle lagd sånn fænsy hjerte om jeg hadde kunnet*

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...