fredag 5. august 2011

Kjære dere Retro-elskere. (Og andre som vil se fargerike bilder)

Her skal dere få noe å kikke på mens jeg er på HYTTA:
Og koser meg.
Om natta ligger jeg i de gamle solide
sengeklærne fra min barndom..
De blir ALDRI utslitt.. 
"Heldigvis" har min mor kjørt
de på hytta. 
Så vi kan nyte dem riktig lenge.

Bilder kommer. 
Bare jeg kommer hjem. 
:-)

Nyt solsenga mi så lenge. 


 Guttungen gjorde også det, 
når jeg turte å dra denne fram
fra uthuset.. :-D

 Beklager, men.. 
Jeg er vel ikke HEEEELT
på  linje med dere
som syns dette er FANTASTISK.


Hva syns dere om min mormors gamle flotte(!?!) solseng, folkens?

Jeg for min del må innrømme at 
jeg blir temmelig svimmel 
om jeg ligger i denne for lenge 
med øynene åpne... 

(Dette er ekte arvegods,
ellers hadde den nok ikke vært her 
hos meg.)

Men, hver sin smak! 

Ha en fin dag.
:-)

5 kommentarer:

  1. der lurte du meg først, og trodde du var blitt retrofrelst! ;o)
    selv har jeg et todelt forhold til retro. Det kan være dritkult, og det kan være dritstygt -i mine øyne. Den gode feen, (bloggeren) feks, hun kan det der, og alt hun gjør synes jeg er himmelsk!

    Retro kan også være veldig fint på gutterom. For å myke opp, uten at det blir for søtt. (som for noen er fyfyfy på et gutterom!)

    Litt kuul solseng da. Minner om vår gamle.
    God tur til hytta!

    SvarSlett
  2. Haha! Eg er ikkje retrofrelst nei! Synst faktisk mykje er stygt. Men likevel kjem det eit retroinnlegg frå meg snart.
    -OG den solsenga var no litt fin då, heilt sant!!

    SvarSlett
  3. Herlig seng med stoff som bringer gode 70-tallsminner :) Den likte jeg ja!

    SvarSlett
  4. Sånne hadde vi også. Antakligvis er de vel kjøpt på S-laget alle tre, tenker jeg ;-)

    SvarSlett
  5. WB: ja feen imponerer meg også, altså! :-) Og mange andre er også flinke med det 70-tallsstyret, men dog.. ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...