mandag 1. august 2011

Blodtrykk-fjas og info. :-)

Nå sitter jeg her med en blodtrykksmåler rundt overarmen. Det er et slit, skal jeg si dere...

Den piper, klemmer og durer hvert kvarter.  Hvert eneste! Ingen fred å få.
Og så står det for høye tall på den dingsen som henger på hofta mi.
Eller det står error.. mest det, egentlig..
Det er laaaang slange på maskina, og den har da dama på legekontoret lagt rundt nakken min og litt sånn hit og dit... så plutselig er det "E R R O R"...
...da er slangen flatklemt..

.......eller den er sammenkveilet......



......eller den har rett og slett falt av,


Derfor sitter jeg her.. pal.. for å hindre de greiene i å tulle slik, 
OG 
ikke minst
for å bevise at blodtrykket mitt blir BETYDELIG
lavere av å sitte foran PC'n...

Slik at jeg kan ha dataen HELE tia. :-D
men det går dårlig.. 

til nå har tallene bare økt. 
:-D


Kanskje jeg rett og slett skulle 
TRIMME 
litt i steden. 

***********************************************************


Ja, neida, så det... dere får ha en fin dag.
Med eller uten armeklemmer. 
Og trim.
:-)

Link:
høyt-blodtrykk

2 kommentarer:

  1. Uææææææ! Med fullstendig slangefobi, sånn at jeg ikke engang greier å se bilder eller på TV`n uten å få noia, skal jeg love deg at jeg kvakk til her nå!!! Og pulsen er kanskje ikke akkurat i hvilepulsmodus...

    Håper du fikk utstyret til å funke og at det kom gode svar ut av den?!

    SvarSlett
  2. hehe, stakkars deg... Whitebite la ut bilde av en edderkopp en gang, uten å si fra at det kom.. fikk litt sammen reaksjonen.. uff.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...