tirsdag 12. juli 2011

Oppdatering "hage", epla og feiring.



Planteprosjektene våre lever! 
Og vokser, om enn ikke så fort. :-D
Papsens jordbær begynner å komme!


Asalear (?) har vokst mye bare de siste dagene.

Blomkarsen trives, håper den snart blomstrer.

Planen var og er at blomkarsen skal legge seg utover kanten på sinkbøtta,
og "tilovers" asaleane skal stå rett opp i midten..men vi får sjå.

Stemorsblomstene har holdt stand lenge, de er snart ferdige,
men jeg venter på frøene så de får bare stå der og blomstre. ;-)

Gulerøtter og ugress trives side ved side.

Persillen lever i beste velgående og er snart helt klar for høsting.
I tillegg lever faktisk både tomat- og paprikaplanter fortsatt. :-O
De bor i keramikkpotter i ved tereassen.

Papsen og Lillegutts solsikkedrøm gikk nesten i knas.
En plante reddet seg unna et eller annet dyr som kom
snikende om nettene og gnaflet i seg solsikkeplanter.

Trives denne ene da i allefall. :-D



Det var oppdateringa om plantelivet her i gården. 

Ellers nytt av dagen: 
Jeg har startet min egen EPLA-BUTIKK!!

http://epla.no/shops/relhaugen/


Her vil det komme produkter etterhvert som jeg får sortert den enorme haugen med varer som har hopet seg opp....ja.. det er~som endel sikkert har fått med seg~endel å ta av her.

kommer på Rælhaugen etterhvert. 




Og jeg har fått min følger nr. 13!  (alltid et bra tall) Juhuu! Velkommen til "min første danske" : Hanne Bente!!
Hjertelig velkommen dere andre som har meldt seg på som følger her også. Det er ikke bare bare å få gjort det, har jeg skjønt.  (tull med innstillinger her)   Takk til dere som også stadig prøver... ;-) 

Det var vel det jeg hadde på hjertet for øyeblikket. :-) Ha en fin kveld videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...