fredag 8. juli 2011

Nå er jeg i gang..

...med de første kassene med varer som skal ut. Her er en liten smakebit: 

Nå er i alle fall dette sortert,


noe går til garasjesalget mitt, 


litt til qxl, 



og endel vil havne i min


nyopprettede 
Epla-butikk.
(mer om den senere, den er sørgelig tom ennå)




Linsefluene er husdyr,
og ikke til salgs. ;-))


NOE SOM FRISTER? 
Kan ta et "før-lanserings-salg" jeg,
om noen vil ha noe her. :-D

Det er nok å ta av, 
om dere husker dette innlegget:
http://bare-lille-meg.blogspot.com/2011/05/na-er-det-nok-snart-pa-tide-med-et.html


Ønsk meg lykke til.

:-D

må stikke, mord og mysterier begynner snart..
so long! 



4 kommentarer:

  1. Hei venn, beklager det...jeg har vært ute av funksjon en stund...og ikke mindre enn 172 damer venter på å bli lagt til...er det ikke herlig?!
    Jeg legger deg til med èn gang, og putter deg inn i dagens innlegg.....

    Og lykke til, ja...det var litt av en kolleksjon!
    Stor klem, M

    SvarSlett
  2. Takk takk, M. Så moro at så mange har meldt seg på!! herlig!

    SvarSlett
  3. Kunne godt tenkt meg den firkantede boksen med pusekatt på :)) Den så skikkelig søt ut ;))

    SvarSlett
  4. Da var katteboksen solgt. :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...