fredag 24. juni 2011

Lopperapport 24. juni 2011

I dag har vi vært på Loppis på Løten. Noen russ2012-jenter arrangerte loppemarked for å finansiere bil og russetid. Flott initiativ, syns jeg. Støtter gjerne noen som byr til litt og ikke bare forlanger, og får penger av foreldre til alt de trenger. Det var moralen for i dag.. antegelig for hele uka. ;-)


Lillegutt og papsen i fint driv mot loppene.




Her er fangsten til 150 kroner:



Fikk visst med oss litt av hvert. :-D



En stoooor handlebag full av
garn
i alle fager, størrelser og fasonger, for å si det sånn.
Nok å ta av for en stund framover, og jeg kan til og med
gi bort endel.. om noen i nærheten er interessert.. etterhvert.


En samletobakksboks (dropp, fra krigen, engelsk)
....ja jeg HAR  en samling av krigssigraretter og tobakk....


Noen bøker ble det denne gangen også.
Litt krim, litt for barn, litt humor og litt KUN til meg:
Ole Brumm-kosebok!!

og siden Lillegutt ikke har noen Ole Brumm ting fra før
kjøpte jeg en kopp til ham!!
(ok~han har litt fra før da.. men ingen kopp)
(Ok~han har kopp fra før da, men
bare en i plast..dette er en skikkelig kopp)


Hemmelige saker til ei som også har dilla på noe spesielt koselig..
og som vi snart skal på kaffe til..
bare vi kommer så langt.
hun er her inne på besøk av og til, så det må bli med et lite motivglimt.

En brødpose plastverktøy, skruer, muttere osv.
og en pose duplo..som ikke var duplo..
ikke vet jeg hva det heter..
uansett var det spredd for alle vinder før jeg fikk tatt bilde.


Og jada.. siden Papsen var med ble det
norgesglass denne gangen også.

I tillegg fant vi (han) gammelt glass til parafinlampa på hytta.

 
Det var dagens lopperapport herfra.

Følg med, det kommer konkurranse med det første også.. :-)
Det var dagens reklame herfra.

Ønsker alle sammen en fin helg, med eller uten kattelopper,
fuglelopper eller andre lopper!






3 kommentarer:

  1. det må jeg si....jeg har sluttet å gå på loppemarked, for føler jeg har altfor mange TING- planen var å prøve følge med når det er loppemarked i nærheten så skal de få alt mulig av meg. Men sånne ting som du hadde funnet var jo skikkelig bra, garn, fine bøker, norgesglass- stilig!

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  2. Hei! Blir fort mye TING ja.. man tror man har SÅ brukt for det der og da.. men så blir det bare stående. :-) Takk for besøket her hos meg. :-)

    SvarSlett
  3. Og den Hemmeligheten ble vi kjempe glade for:) Kjæmpe fine er de;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...