onsdag 6. april 2011

Siste finishen på bleiekaka

Sånn ble kaka til slutt:

Kortet jeg laget på "Langkvelden" i Fjellhaug i mars troner på toppen,
det er feste i en bordkortholderklype fra Nille.

Sokkeroser! Syntes ideen var genial!

Her fant jeg den:


(ligner litt på de jeg fikk til da?!?)



Kakefat:
Kartong med aluminiunsfolie. :-)

De små rosa figurene er også fra Nille.
Opprinnelig bordpynt, tror jeg, men samma det!

Bleiekakeprosjektet er herved avsluttet.
Håper noen kan sanke noen ideer om det trengs.


4 kommentarer:

  1. Heisann og takk for hilsen!!
    Så artig med denne bleiekaken....må være kjekt å få denne!!
    Har kikket her hos deg nå.....og skjønner godt favorittvalget ditt!!
    En nydelig gammel barenstol :o)
    Så ser jeg at du liker bøker...og det gjør jeg også!!

    SvarSlett
  2. Hei hei!

    Koselig du stakk innom her en tur. Takker for skrytet og ønsker deg velkommen igjen. :-)

    SvarSlett
  3. Hu som fikk den ble kjempeglad! :-D

    SvarSlett
  4. Så bra, Sissel. :-)) :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...