mandag 21. mars 2011

Hverdagsbiografier.... en liten introduksjon.

Jeg har en god haug med bøker som jeg kaller "Hverdagsbiografier".. vet ikke helt hva jeg ellers skal kalle dem.. Det er kort og godt bøker skrevet om "vanlige" mennesker som er -eller har gjort/gjør - noe spesielt. Spesielt nok til at noen gidder å skrive om det, og noen gidder  å kjøpe bøkene og lese de. Og som meg: kose seg med det!

Typiske forfattere for disse bøkene er f.eks. Dagfinn Grønoset, Arvid Møller og Edvard Elsrud.

Jeg kommer under denne etiketten til å presentere noen av mine "hverdagsmenneskebøker."

Håper dere liker å lese om det, og at det kanskje kan inspirere noen til å lese disse bøkene. :-)

Jeg har funnet alle sammnen på loppemarkeder til en utrolig billig penge. :-)))

(snart loppesesong igjen!! ihaa)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...