søndag 27. mars 2011

Endring av navn og søndagsidyll?!?!?!

Da er ikke jeg "Bare lille meg" lenger, men "Bare lille Elin". Gratulerer til meg!

Det var visst mange andre her inne som hadde tenkt ut det geniale navnet "Bare lille meg". Skikkelig overraskende, så originalt som det tross alt var. ;-)

Så en liten dagsrapport, også det en veldig original idé her i bloggeverdenen. ;-P :

Surt og kaldt, og klokkene er tydeligvis skrudd en time....hit eller dit.. (hue  mitt klarer aldri å tenke på det der).

Så her sto man opp i vanlig tid., dvs mellom kl 7 og 8, guttunngen hadde drukket masse vann i løpet av natta. Den fylte bleia rakk å bli overfylt mens han satt i MIN seng (selvfølgelig). Så ble det lakenskifte på morgenen. :-S hurra, sånt er  alltid en super start på dagen.

Etter frokost fikk poden frukt og gledet seg til å se på søndags-barne tv. Det ble det imidlertid dårlig med. Vinden hadde blåst parabolen ut av kontroll, så det var  bare en ekkel lyd på programmet. Dette skulle Mamsen lett fikse! Ut i vinden og skru på røret  som parabolen er festet på..hurra!...INTET SIGNAL! Stor oppstandelse til jeg kom på at vi hadde dvd med Karius og Baktus. Ville han se på det? JAAAAAAA!! Ikke alltid han vet hva han svarer på, for dette var jo skummelt og i tillegg trist.. Så da måtte alle prinsipper om "kun en film om gangen" fare, og ny dvd settes på. Mikke's klubbhus fikk guttungen i balanse igjen, og jeg var klar for morgen-datatid... Joa..det var alt midt på dagen i følge klokka på pc'en. :-O

Fint med koselige og rolig søndagsmorgen sier nå jeg.. :-D

2 kommentarer:

  1. Klokka skal alltid stilles mot sommeren...både før og etter...lett huskeregel det... :-)

    SvarSlett
  2. Ja, de sier så. :-D Men det husker jo ikke jeg for hver gang.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...